الجمعة، 23 أكتوبر 2009

سعد الصغير : أنا مش قليل الأصل


أعرب "سعد الصغير" عن غضبه بسبب التصريحات التي نشرت على لسانه وتضمنت إساءة لـ "عادل امام"، وأنكر أن يكون قالها ويضيف: هو مين ده اللي يقدر يغلط في عادل امام وبعدين أنا مين عشان أقول رأيي في الزعيم.

كانت صحيفة الدستور قد نشرت حوارا مع سعد الصغير قال فيه: عادل امام ما بيضحكنيش وباضحك أكثر علي محمد سعد، كما قال أن فيلمه الاخير "ابقي قابلني" أفضل مائة مرة من فيلم عادل امام الأخير "بوبوس".

والمثير في الأمر أن عادل إمام نفسه لم يعلق على تلك التصريحات ولكن عددا من الفنانين ظهروا في البرامج الفضائية وابدوا استياءهم من تصريحات سعد الصغير واعتبروها تصريحات مسيئة له.

واجه "الفن أونلاين" سعد الصغير بتلك التصريحات وعلي الفور قال: حسبي الله ونعم الوكيل في كل ما نشر على لساني فأنا لم أقل تلك التصريحات وبعدين أنا مين عشان أقول رأيي في عمل من أعمال الزعيم عادل امام او أقارن بين أعمالي وأعماله، وبعدين أنا لا ناقد فني ولا صحفي أنا ابن يومين في التمثيل.

يضيف: أزاي أقول إنه مش بيضحكني مين في الدنيا مش بيشوف وش عادل إمام علي الشاشة وميضحكش أنا بتمني إني أسلم عليه والتقي به في أي مناسبة وأغنيلو كمان.. ده شرف لي.

يكرر الصغير: حسبني الله ونعم الوكيل أكيد هناك مؤمراة ضدي لتشويه صورتي ونشر تصريحات على لساني لم أدلي بها خصوصا أن هناك أعداء كتير لي.

يضيف: اعتدت في كل فترة أن تنطلق علي شائعة لتشويه صورتي فمنذ فترة انتشر إني تزوجت عرفيا من إحدي الراقصات وأحب أقول أنا راجل شرقي وكمان من شبرا وعندنا اللي يعمل كده يبيقي قليل الأصل وربنا مش بيكرمه وبيفشل في حياته وأنا الحمد لله مراتي وعيالي بالدنيا.


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق